Blinded by the sun


Idag är den första nya dagen i mitt liv! NU idag börjar 2009 på riktigt för mig. Jag har ätit frukost, lunch och ska äta fika snart igen. Hittills går det perfekt! Nu är det banne mig slut på bortförklaringar.. inte för jag brukar göra göra det *Angelface*! Idag är första gymdagen i mitt liv också, hujedamig! Det här kommer ju bli klockrent!
Nu är det Rambostajl som drar igång!(Jag ska försöka hålla mig borta från bråk att att inte döda mina fiender). Visst målet är väl kanske inte att slänga på mig sisådär 100 kg, men jag ska droppa 5 kilo fett och vill gå upp 7-10 kg muskler, då blir man en sten, oskön att klämma på...MEN då ser man fan inte skinkorna flygandes upp och ner i bakspegeln när man springer!
Och nu är det stenhårt, riktigt stenhårt, det är aga- hårt!! Inget godis eller annat gotta förutom på Lördagar ( Dock klassas inte popcorn in i den bilden, så tschi på den som säger annat!).
Och det här är ingen bortförklaring..men är man bortbjuden och någon stackars själ har slitit ihop en kaka eller köpt något bara för min skull, då ställer jag upp!


"My life is nothing, my life is hard"

Ett stort elouge till min karl som verkligen är den absolut bästa i världen, fasen vad han förstår mig bra ändå, fast man ibland är en dum kärring som borde skjutas och piskas. Tack för att du är så underbar!<3




----------------------------------------------------------------------------------------------------------





Träningsschema Dag 1:
Innan träningen: YEY! Fasen det ska bli kul, digga musik och röra på sig. Känna sig levande och jag längtar efter träningsvärken som faktiskt är belöningen på att något hänt i dom igentäppta musklerna.

Under träningen kändes det kanon! Jag kom dit direkt efter jobbet och kände mig som en riktig hurtgumma! Jag ställde mig och svettades på trampmaskinen, och jag trodde att jag skulle klara minsan huur länge som helst. Sen såg jag tiden.."10 minuter"..jaha.. bara att fortsätta. Sen slet man som en gnu! Jag tänkte nästan non stop på, "beach 2009" haha! Men den moroten funkade inte:P

Efter träningen så tog man den obligatoriska promenaden hem.. Puh! fy fasen, finns det någon promenix jag hatar så är det den!! Snillet som jag föddes till, glömde tjocktröja, så jag frös. Sen så är man så sjukt groteskt hungrig att man kan börja slicka på gul snö!! Men jag höll ut ändå.. och väl hemma slängde jag mig över spisen och ordnade mat.. mm... problemet är att jag skulle kunna gött hela afrika om jag inte ätit upp allt själv...
Men men vem ska klandra mig? Jag är en feeder, take it or leave it!- just för tillfället försöker jag med "leave it".
Sen är det inte så lätt att hungrig och frusen drulla hemåt och känna ultrafläktarna blåsa ut underbar mat lukt från alla håll och kanter.

                                                      Byxan är uppknäppt(nerdragen så magen kommer ut) och jag njuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback