About this ga´l


Åh att det inte blir som man vill! Nu har man typ röd utväxt och typ brunt hår, nej nej nej! Det var inte så jag skulle ha det. Jag skulle ha rött hår nu en sväng. Men nu ska jag leva med detta en sväng och sen så ska man minsan färga till det. Det var en mörk röd färg, typ lika mörk som mitt hår, men ändå blir det så här? Why oh why? Men vafasen håret är inte 100 % torrt än så allt kan hända, sen går det göra om- "Gör om, gör rätt".
Har målat fossingarnas naglar nu och jag ska även måla dom som man pillar med varje dag sen. Jag har även "bokat" eller något sånt böckerna jag behöver. En bok måste jag köpa och hejdå 350 kronor för en bok på engelska, som jag måste översätta för att få till ett betyg i kursen.

Jag är rastlös nu,  men samtidigt ÄLSKAR jag tiden jag har nu. Jag är alldeles själv, jag kan utan stress eller annat ta saker i MITT tempo. Okej, det kanske inte blir allt för mycket gjort men jag har åtminstonde kikat en del på "skolsidan" och mer blir det! Ju mer man klickar, kollar, tänker och har sidan uppe... Ju smartare blir man och mer logik finner man.


Jag och karln som man satt runt fingret ska flytta ilag. Först tänkte jag vara ett riktigt snille och jag föreslog efter sommaren! Jojo, det kommer istället att bli i början av Maj, mycket bättre! Jag menar efter sommaren... då har det gått en evighet gånger en miljard. Och fram till Maj är det alldeles för länge... snacka om att mitt tidsperpektiv icke är detsamma som det en gång var! Eller ja, jag kanske aldrig haft ett sånt vettigt.

*Om något jag önskar- Ska jag ha fått i uppfyllelse Nyss

*Om något jag vill göra- Ska jag ha gjort Nyss

*Om något jag är sugen på- Ska jag ha fått för en kvart sen

Ni fattar principen...tålamod brudar, tålamod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback