A hardsome way


Idag har varit en händelserik dag minsan! Vi vaknade kring 9 och var utsvultna. Igår klocka 4 begav vi oss på after work, och den avslutades kring halv 8. Det var jag , älskling, syrran, Ubbes arbetskamrat samt hennes partner. Jag och U hade egentligen bestämt att vi skulle göra god mat och ta det lugnt, men allt efter ölen slank ner blev man mindre sugen på mat och mer sugen på öl. Så vi förslog en spelkväll hemma istället. Och det blev det!
Lite mer öl, mer umgänge och spel. Ingen middag, förutom några futtiga natchos som vi åt på A-F.
Kvällen var riktigt bra, men som sagt en utsvulten morgon då man knappt ätit något dagen innan.





Sen kom Us son och vi begav oss till mittuniversitetet för att jag skulle få fram lite vett i bokvärlden, och det verkar som om jag har det. Vi var även på bowlinghallen och kikade en sväng på en vän som skulle tävla.... men hunger och rastlösheten gjorde att vi begav oss efter första bowlingrundan var gjord.
Vi handlade en massa mat och vi har nu bakat kanelbullar, mmm!! Och ska äta smördegsinbakad fläskfile, med sås, sallad och strips.. MM! åter igen, m m m! Om det nu blir som vi vill och hoppas vill säga.

Sen så fick vi en förlovningspresent av sambon, en tavla med mig och han , karln när vi pussas:) värsta fina var den:)



Simon doin some bakings med oss va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback