Ye, I got the solution




Gud vad jag är blivit en äckelpotta! Här ligger jag och svettas och gnider... och vet ni? Jag tror jag börjat att få koll... lite iallafall. Nu kikade jag på vad bäckerna till 3 kurser kommer kosta.. jojo bye bye 3000 spänn!! Tjohoooooooooo! Men samtidigt jag är stabil och har kvar vett i skallen än.. så det är lugnt. Problemet är att en bok jag skulle behöva snarast är slut banne mig över allt.. och den andra vet jag inte ens om den existerar.... Men vad bra att man kommit på att det finns en lösning på allt! Dvs alla problem går att lösa! Hittar jag dom blir det väl snarare 4000 som ska spenderas på BÖCKER??? Hallå hur ofta KÖPER jag en bok? Hur OFTA lånar jag en bok? Hur OFTA bläddrar jag i en bok? Hur OFTA kollar jag ens på en bok?
Från och med idag?
Varje timme, varje minut och sekund...

Igår sov jag hos U som jag egentligen inte skulle.. eller inte skulle och skulle.. ibland har man inget val utan det är mer tvångsmässiga beteenden ( och det gott folk har jag gott om). För jag vill ju inte vara utan honom och jag trivs som hunden i matskålen med honom. Och tur var väl det! Sambon ringde kring 22.00 igår och sa att vattnet frusit.
det innebär, inge vatten! Ingen toalett. Som tur var lyckades kvinnan ta sig till föräldrarna hennes och kunde sova gott, dricka vatten, gå på toaletten och även lyxa till det med en dusch om det så behövdes.




Sen är det en sak jag bara måste ta upp. Jo, mjölk dricker ju de flesta människorna, och det är inte alltför sällan mantar sig ett sånt glas varje dag.  Igår var man på affären och handlade som vanligt.. och mjölken ser inte ut som MJÖLKEN. Utan dom rackarna hann föra mig bakom ljusen och över en dag hade dom ändrat förpackingen!
Och vad blev resultatet? Jo man börjar starkt undra vad som händer.... det är nu tydligen landsskapsmjölk... vad det nu ska innebära för landskapen. Men nu är den iallafall ändrad, utåt sett.
Måste även pika in att jag inte är upprörd eller att jag direkt stör mig på det här, utan det var bara något som jag tyckte var hmm.... vad ska jag säga...det var bara något jag uppmärksammade:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback