What to do?


Sitter på jobbet igen då.. blev inget tvättande som jag såå gärna ville. För det finns kiss på en filt som jag vill tvätta och jag har nästan inga rena kläder så då måste man tvätta. Ikväll hoppas jag på bättre lycka, annars blir det imorgon, sen ÄR DET PLUGGA som gäller för moi! Inget annat!!Plugg plugg plugg!

Sitter och läser bloggar på jobbet konstant! Och även aftonbladet.. fniss.. ( harkel) hittade en artikel om rökning, unga tjejer som röker.. Jo visst, alla har väl varit aningen omogen, eller snarare groteskt snuskigt omogen så man nästan skäms till döds. Men jag skäms när jag läser artikeln. Jag vet att det ofta är så att unga personer röker för att det är "coolt" men ändå. Att se det stå i tidningen och se vad tjejerna i intervjun säger..det är okej, dumt uttryck men skrattretande...
Men jag vet ju samtidigt precis hur man själv ha varit. Dock tyckte inte jag att jag rökte för att vara cool, utan jag bara gjorde det helt enkelt. Dock går det säkert att tänka tillbaka och få fram andra orsaker till rökningen.. men Neä, jag kan inte komma på något. Det var väl mest det sociala som fanns i ens krets.
Tänk er det här.... man sitter med sina 10-20 vänner på ett café, ute på skolgården, ute på stan eller annat.. och alla röker och pratar. Mest röker.... när den ena släckt sin cigarett tänder en annan sin osv. ..


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4369539.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback