We are the champions


Nu är det Torsdag och jag tänkte att jag ska lägga mig i sängen snart, och då ska jag vara nyduschad! Nyduschad i sängen ska jag ligga och läsa en massa!!! ÅHH vad jag är glad just nu.. men samtidigt så har jag nog aldrig saknat mitt hjärta så pass mycket som jag gör idag. Det här håller bara inte!! Nu är jag redo att flytta in hos karln, NU, idag, Detta klockslag.. Nuuuuuuuuuuuuu!! *snyft*
Jag vill egentligen lägga mig i ett bad men det blir så jävla svårt att bada i en dusch... och handfatet och diskhon är uteslutna! Sen hur det kommer gå att läsa är ett mysterium... U har ingen lampa vid sängen än.. men det ska vi fixa sen när jag väl flyttat in... och han kanske inte vet det än... men vi vill ha en lampa i hall, sovrummet och i vardagsrummet- i taket. Eller ja nu kommer han veta det.

Jaja, nu ska jag väl snart duscha... men ska se på lyxfällan en sväng.. och få mig själv att inse att jag inte är körd.:) Låter dumt men sant.. man får sig en måbra kick av sånna program. Dock inte av bantiningsprogram.... då vill man bara slänga fram  hängmagen, äta massa snarra och peka finger åt dom som lyckas.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ah, lampor ÄR bra! :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback