Take a chance

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Träffa Nelly och Ubbe

Vad gjorde du kl 8 imorse:

Började jobba

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Hade medlyssning

Det sista du sa högt:
"Det verkar som att det blev något fel"

Det senaste någon sa till dig: 
"Jag ska fråga om jag får ta en halvtimmes lunch"
 
Vad har du druckit idag:
Vatten och kaffe

Vad var det senaste du åt:
Korvstroganoff och ris

Vad var det senaste du köpte:
Falukorv, mjölk och bröd

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun eller röd beroende på vilket Hem man menar:)

Vad är det för väder hos dig nu:
Soligt som attan, och ut ska jag snart!

Godaste glassmaken:
Vanilj tror jag, för då kan man gotta till med sås och strössel:)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja

Sover du tungt:
Olika

Drömmer du mardrömmar:
Ibland

Trivs du med ditt jobb:
Nja, sådär, det finns andra jobb som passar mig mycket bättre, men det funkar i dagsläget.

Favoritklädsel:
jeans och tröja på vintern

Favoritlåt just nu:
typ alla

Vad ser du om du tittar till höger:
en tom stol

Vad gör dig glad just nu:
min gubbe och vovve

Vad ska du göra härnäst:
Gå hem

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Bra, och ska ju snart hem också:)

Favoritgodis:
Allt, framförallt chips men allt onyttigt e gott

Kläder just nu:
Svarta jeans och svart tröja

Sommarplaner:
Göra allt jag gjorde och inte gjorde i fjol

Hur många kuddar sover du med:
1-4... helst minst 2

Spelar du något instrument:
nej

Morgon eller nattmänniska:
Natt, men även dag

Vad är viktigast för dig:
Min familj och vänner

Är du kittlig:
Ja och tycker inte om att bli det

Snarkar du:
Neä.. såklart jag inte gör

Stjärntecken:
Vågen

Äckligaste insekten:
Spindlar med gul stor stjärt

Stökigt eller välstädat:
Välstädat

Längtar du mest efter just nu:
Komma hem

Kommentarer
Postat av: ubbe

haha, nu blev de rätt;))

2009-02-10 @ 16:15:24
Postat av: helena

jaaaa precis...innan blev det LIIIIITE fel;)

2009-02-10 @ 16:38:56
Postat av: sandra

haha oish jag tänkte precis skriva till Ubbe GRATTIS!! Sen gick ja in igen och då va de helt andra svar. Tänkte på de där med att ha barn i sommar. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback