Suddenly I start to sing


Den sköna helgen är avslutad! Självklart så såg vi på melodifestivalen, och gudars skymning vad Molly Sandén är bra! Efter jag hörde hennes låt så har jag lyssnat lite på andra låtar hon sjungit. Hon är klockren!! Helt klart den bästa artist man hört på länge. Visst känner man igen någon låt hon har gjort.. men det är inte förrän nu jag uppmärksammat henne. Och hon är bara ynka 16 (?!) år!
Jag undrar när mina ljuva stämband ska formas till gudomlig musik?



"Se på mig, jag står här framför dig. Och det som händer nu, känns som magi.
Rör vid mig , låt hjärtat stilla sig, I all oändlighet finns bara vi.."

                                                    
http://www.youtube.com/watch?v=yGY60S6uXN8








Idag har jag hemtenta, så jag ska läsa som aldrig förr i världens fetaste bok. Jag har ju som tur är fram till klockan 00.00 på mig att genomföra den, så jag känner ingen press i dagsläget. Men det ska bli skönt att få den ur världen, för det är mycket annat man ska göra.
Nu på morgonen har jag faktiskt hunnit med en hel del, frukost,promenad, kaffe, umgås och städa i bokhyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback