Rock 'n' Roll Singer



Idag är det äntigen fredag! Jag och gubben har bestämt att vi ska ha en lugn och skön helg. Vi ska åka till stugan imorgon och koppla av, basta( snörullning), mysa och ja, ha en skön lugn helg. Utan någon som helst mottagning på mobilen! Eller älskling kommer ha det men inte jag, för jag har 3. Man ska väl även få in lite nymodigheter när man väl är där, lite vinteraktiviteter , if you know what I mean? Hehe... okej, den definationen är bred... men sätt er in i mitt huvud så kommer poletten att trilla ner.

Sen ska jag självklart plugga en massa. Fan nu har det kommit igång på riktigt det här stöket jag gett mig in på. Var på föresläning idag.. den kursen har jag inte läst en smack om än.. men jag har lite hum om vad jag kommer stöta på i böckerna. Men allt löser sig.. det är mitt motto!! Och det kan ju innebära en massa saker, men jag hoppas att det innebär att jag kommer klara alla kurserna.

Nu håller kocken på i köket och det bara rinner ur käkarna.. mm Mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback