Lets do this for our country


Puh vilken dag! Känns som om jag inte gjort annat än att slita. Först jobb hela dagen, sen lite struktur över studierna. Det går framåt. Imorgon eller på Torsdag (cirkus) kommer första boken till krimonologin, och därefter drar uppstatsen igång mer allvarligt... har försökt i 2 timmar, yes u heard me! 2 timmar med att hitta en vettig vetenskaplig artikel till uppsatsen min. Man kan tro att det är lätt, men det är allt som är raka motsatsen, plus SVÅRT! Men kan tror att jag hittat den jag vill ha med.. nu återstår bara en bekräftelse för att jag säkerligen till 100 % ska ta den.
Under nästa vecka blir till fokus non stop på detta, samt kanske lite annat, jobbandet kommer att dras ner markant, för februari månad kommer att vara en INTENSIV månad, utropstecken.
Det här att mitt nya tjatmoment, skola,pluggandet, göra saker i tid och få godkänt. Men ni vet ju hur de är, saker som tynger en kring hjärtat, det dyker minsan upp.

Jaja, nog om det mer när jag väl kommit igång med skiten och nästan är klar.

Nu ska jag ha godnatt prat med älskling, koppla av hjärnan med simpsons eller two and a half men och somna.





                    ..................And btw, ge mig lite sol, ge mig lite sommar, ge mig lite strand,
                                                           ge mig lite solbränna, ge mig tampa, ge mig USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback