Just like



              Hoho nu är jag vin sugen! Och var är vinet?
              Det vet jag.Det är i vinskåpet!


Har jag en förstående och omtänksam pojkvän-(fästman) eller vad? Han är en av de fislunkare som läser min blogg och brukar alltid fråga om det är något fel om jag skriver något knasigt, knäppt eller deperimerande. Sjukt omtänktsam!! och jag älskar honom! Inte bara för det, utan för allt det han är.  Och han ger inte upp.. sånt är jag inte van vid. För som många andra är jag en sån som aldrig erkänner de 5 första gångerna någon frågar. Är jag ledsen eller arg då är jag det.. och det brukar inte vara någon som undkommer att se det. Men jag behöver de där minutrarna eller timmen att vara ledsen, sur eller arg. För att sedan sätta mig och prata och konfrontera. Men han ger inte upp.. och det är bra för om det verkligen skulle varit någonting då vet jag att han vill veta det direkt och då säger jag det också... kanske inte alltid direkt...  det är grymt svårt att ändra den man är, eller ett beteende man tycker funkat så bra i många år.

Sen måste jag ju dela med mig av last.fm... BRA RADIOKANAL! Bara skriva in en artist som man diggar,sen spelar playern låtar med den artisten och liknande låtar med andra artister. Så F rixfm!.... Men inte rix morgonzoo;)
Här ligger jag och svänger åt en massa låtar och är på bra humör!



Mamms och papps är någonstans i Kanarieöarna och har det kanon! Åh jag är så avundsjuk att mina svordoms-combos kommer! Gah! Men samtidigt så önskar jag dom den lyckan och avkoppling.

Kommentarer
Postat av: Helena

ja drick inte för mycket nu bara så du inte kan stå på benen;)

Postat av: ubbe

tack gumman, va du e goo...ne, jag vet. jag e enviiis...;) Och jag märker direkt om de är nåt så de kan du inte dölja...lika bra att spotta ut de direkt:)) Älskar dig såå mycke gumman! Hoppas ni har en trevlig vinkväll så kommer jag sen...PUSS

2009-02-18 @ 18:12:54
Postat av: ubbe

tack gumman, va du e goo...ne, jag vet. jag e enviiis...;) Och jag märker direkt om de är nåt så de kan du inte dölja...lika bra att spotta ut de direkt:)) Älskar dig såå mycke gumman! Hoppas ni har en trevlig vinkväll så kommer jag sen...PUSS

2009-02-18 @ 18:13:14
Postat av: Caroline

http://nindo.blogg.se/2009/february/utmaning-1.html





Utmanad!

2009-02-19 @ 16:17:12
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback