Just do it

Fyra tv program jag brukar se:
Desperate housewives

Simpsons
Family Guy
Two and a half men

Fyra saker jag gjorde i går:
Åt semla
Låste in bilnycklarna i bilen
Var med älskling
Handlade mat

Fyra saker jag längtar till:
När älskling kommer hem
Sommaren
Om en vecka
Söndag

Fyra saker som står på min önskelista:
Ett hus
Bli rik
Jobb med människor
Bli fitt


Fyra saker jag avskyr:
Mensvärk
Våldtäkts och misshandlare
Mobbing
Magsjuka

Fyra saker jag tycker om att göra:
Umgås med familjen
Resa
Slappa
Sola
Vara flummig

Fyra saker jag åt i går:
Semla
Godis
Kebab
Mackor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli Fitt?? = Bli Fit...haha...

2009-02-26 @ 19:51:11
Postat av: ubbe

Bli Fitt?? = Bli Fit...haha...

2009-02-26 @ 19:51:39
Postat av: ubbe

Bli fitt = Bli fit...hihi...sötnos

2009-02-26 @ 19:54:02
Postat av: hanna

HAHA!! men tänk om jag menar fitt med 2 t:n då??:D:D:Dhahahaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback