If I could I would

Härligt tjuvliga helg.. harkel.. Igår så ordnade jag iordning mat till älsklingen som var och hade match.. och det gick bra som vanligt för honom:)... det var väl för att jag inte var med denna gång;)
Lagade god mat och gjorde en kladdkaka... lite speciellt för det fanns ingen riktig form här till den.. men det gick ändå.. lite mer kletig än orginalet, men smaken var densamma, med vispgrädde och hallon-Mums!

Nu är hans lill prins här och jag gör mitt bästa med uppsatsen som snart ska in, framsida och inledning-check!!
Nu är det bara arbetet i sig som ska bli färdigt.. sen kan jag koppla av helt och till fullo!

Sen fy och skäms på internet som är en homosexuellhårboll.. det funkade sisådär nästan inte alls igår.. grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback