I´m in pain!


 

Hehe.. opps hur jag gör! Tänkte bara slänga in en kommentar angående mitt tidigare inlägg.. testet.. hehe. Gjorde något knas.. ändrade svaren såklart till mina egna... men sparade väääldigt sent efter att jag skrivit.. och då blev det fel. Personen som jag snodde frågorna ifrån är med barn och ska ha i sommar inte jag. Blev bra brydd när man fick massa samtal , sms och dyligt.. förstod ingenting... nja skulle jag bli med barn skulle JAG gärna vilja vara den första och veta det och även pappsen till knodden:)
Vissa kommer kanske få läsa det via bloggen, men jag lovar , pappan till barnet och min familj.. att jag kommer ringa eller hälsa på er och knäcka den nyheten:)

Nu håller jag på och bakar bullar för snubben min är hemma om sisådär ett tag.. senast 10. Så tänkte överasska med mys och nybakta bullar med mjölk så här på kvällskvisten. Och ja, jag har sån där förbaskad äcklig mensvärk.. man kan ju dö för mindre! Återigen ska jag klaga! Fy attans skit.... Konstigt nog har jag varit en ängel hela dagen och inte känt något.. men nu.. nu ni kommer smärtan! Fan vad arg jag är.
MEN vad kan inte lita bullar bota mån tro??:D

Och tror ni för allt i världen att jag pluggat? Njao.. beror kanske på hur man definerar plugga? Jag har iallafall gjort en uppgift, men dock till en annan kurs. Boken som MÅSTE läsas snarast ( för ungefär 3 veckor sen) har jag flyttat runt från hallen, vardagsrumsbordet och köksbordet.. men i övrigt är den orörd...





                                                                          ..................Nu ska jag pussa på skrutten och "aja" mig lite mer



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, vad söt hon är =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback