I have to , at least try


Nu är det paus! "rast" som man så fint kan uttrycka sig. Gud det känns som om jag varit hemma i all evighet! Men det har jag egentligen inte, jag jobbade ju faktiskt 3 dagar i Februari, och det är fortfarande samma månad. Men i mitt huvud så är vi ute och svärar i landet ingenstans. Det var ju faktiskt inte alltför länge sen jag jobbade. Men ändå känns det som om jag är en arbetslös, hemma-glidare. Men det är jag inte!

Andras bloggar är kanon när man försöker tänka på annat, och tvn, oh tv, tvn är min gud! Men jag har ju lärt mig att tvn är en fiende. För den gör en beroende, den gör en sömnlös, den gör en göralös, den gör en ledsen, den gör en arg, den gör en upprörd, den gör en hemma och inne -sittande, den gör en besatt. Så, tänkt på det nästa gång ni! Fast oavsett dessa bieffekter så är den en av mina bästa vänner.

Och kaffe, ja vad har kaffe för viktig del här i livet? Jo den gör en till kung! När man sitter med sin kaffekopp så känner man sig allsmäktig, man kan göra allt, man får allt gjort och man känner sig så "Mm"!

10 saker jag aldrig skulle klara mig utan:                                       Saker jag är beroende av:

Älskling                                                                                                      Älskling
Min ring                                                                                                      Min ring
Nelly                                                                                                           Nelly
Familjen                                                                                                    Snus
Vännerna
Snus
Kaffe
Mat
Resa
Tv

Det bara är så, jag skulle aldrig klara mig utan min älskling för han betyder världen för mig, och Nelly är min lilla bebis, och hon betyder också världen för mig. Ringen är viktig för det är min och Us "förbindelse"(Kan man säga så?, Ja det kan man.... cause I think I just did), och snus.... Du har varit en del av mitt liv ett bra tag nu... och att släppa dig skulle vara som att sluta äta godis när man har röda veckan... en eventuell möjlighet.... som skulle tendera till utbrott och känslomässig instabilitet. Men jag när jag väl blir på smällen (som det så fint heter)- så ska jag sluta med snus, inte för att jag direkt uppmärksammat någon negativ forskning eller undersökning gällande snus och graviditet, men jag tycker att man ska undvika alla onaturliga preparat när man bär på en annan varelse. Låt den lilla krabaten själv välja om den vill testa på nikotinets ljuver när den är gammal nog.


Jag hatar pipleksaker, man blir galen på dom för att dom piper f*n hela tiden... grr..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Snus har samma effekt som rökning...



Du är utmanad igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback