I can´t turn back time


Det här intenet har varit knäppt hur länge som helst. Man har ju gått och blivit gråhårig och galen. Äntligen känner man sig trygg när man ska skriva en radda.. yes!
I helgen var jag och sambon ute och kalasade , det var riktigt kul! Som vanligt så lyckades man hamna ute på G3, men det var ju inte direkt världens chock. Men det var länge sen man var ut så de va trevligt, dock var jag som en tant vilsen i skogen en sväng. På söndag hade jag och älskling myskväll och åt god mat, den där kyckling grytan jag tjatat om i flera veckor:) Åt god tårta och mös.
Sen blev det stressigt!!!! Uppsatsen min skulle vara innr 12.00 på Måndag... och när började jag? Jo.. det var väl kanske i Onsdags... sen på Lördagen kom jag på att jag inte ville skriva om de.. så jag började om från början.
På Måndag morgon satt jag som en tok och skrev min uppsats, och någon minut innan 12 så skcikades den! Puh! Nu hoppas jag bara att den är bra nog:) Spännande!

Idag ska man iväg och göra tusen ärenden och även plugga som en tant:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback