Hi,my name is Hanna,and I´m an addict


Idag har jag hunnit med mer än jag trodde. Det började men en lång sovmorgon som tog slut 08.00.. vilken sovmorgon.Sen hann man på en kaffe hos grannen och massa prat följt av en ögon-shopping-runda på olika djuraffäret. Jag inskaffade avmaskningstabletter till lillskiten som ska ha 12-veckors vaccination nästa vecka. Jag hann även att åka hem en sväng och tjattra med sambon.. och Nelly fick träffa henne för första gången.
Hemma väntade 2 böcker på mig... en som jag behöver nu och en annan som jag behöver nu.. men ändå snart.. härligt!

Älskling jobbar natt inatt och jag är hemma och läser och ser på "Efterlyst" i ögonvrån. Det blir en tom natt,men jag har iallafall 2 sötnosar i sängen hela natten. Sen har jag så jävla ont i magen och jag är inte som man ska vara.. usch och FY FAAAAN! Nu får det fan vara nog.. och datorn fattar inte mellanslag som den ska... AHH!!

Men jag har iaf gjort nytta idag och håller på och läser...men ajaj... faan att man inte kan gråta och ha någon som tycker synd om en nu.Då hade man haft det bra;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback