He gav me a love letter




Det känns som om den nya veckan redan  är slut fastän den nyss startade. Jag kan inte sova så sitter och gör massa skrot med tvn och med datorn istället.. och älsklingen ligger och sussar. Sen har jag ont i magen och jag hatar att ha det! det är det värsta som finns! Sen har jag för många bollar i luften just nu så jag blir knäpp, man tänker mer om man bara ligger och verkligen kan tänka... usch.. jag hatar att tänka.. åtminstonde för mycket.
Jag är en sån som ofta ÖVERanalyserar allt.. och går in i varje vrå och knök... det ska man inte göra.. för då är man inne i tankar man inte kan hantera... usch! Vilken stress jag ger mig själv!

Fick sms av min käre väl L som är på väg ner med hennes kille i dagarna. Ska bli kul att ses. Fastän vi känt varann hela livet så hörs vi alltför sällan. Men man vet ju hur det är.. det glöms bort. Både från min och hennes sida. Ändå så är vi vänner och ses så fort hon kommer till hennes ursprungliga hemstad- Det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback