Hate the most


 Jag hatar att jag inte har någon kamera som fungerar som den ska
och att jag aldrig kan sova när det behövs eller i rätt tid!


Ja, ibland finns det mycket att klaga på. För bara några år sedan så var jag sömnhetens gud! Jag la mig alltid i vettig tid och SOV. Jag la mig i min egna säng, släckte alla lampor, blundade och sov. Aldrig några problem! Och när klockan ringde 06.00-06.15 så flög jag upp ur sängen, gjorde mig iordning i lugn och ro, kollade på tv, åt frukost innan jag begav mig till skolan. Sen gick det utför, när jag gick och la mig var/(är?) jag tvungen att sätta på någon serie för att natta mig till sömns kring 02.00-04.00 på morgonen. Nattens "långa" sömn gjorde att jag började använda den där förbannade snoosen och låg och drog mig ett bra tag innan jag klev upp. Nu är det liknande, eller det har börjat komma tillbaka. Fast jag gör saker på dagarna, kliver upp tidigt så blir jag inte riktigt trött. Utan jag måste tvinga mig att sova. Jag blir så sjukt frustrerad! Kan man inte få välja hur man vill ha det eller hur man vill vara ibland iallafall??!

Sen vill jag ha en riktig kamera. Min kamera la av för ett tag sen, eller ja en liten rättelse- blixten la av! Så nu måste det vara super ljust för att man ska få vettiga kort. Inte för att jag testat men. Så man har aldrig nya kort att sitta och kolla på utan bara gamla kort som man redan kollat sig sönder på. Hur kul är det? Jag älskar ju kort... och då vill jag banne mig kunna ta kort också! Det där kommer någon gång framöver.

Och sen ett sista klagomål.. varför måste man vara vuxen? Är det bara jag som tyckte det var superskönt att slippa betala räkningar, slippa jobba, slippa ordna och göra allt själv, komma hem till en hemmalagad GOD middag med variation, slippa tvätta... its just go on and on.. Fasen vad vuxen man måste vara redan nu. Neä, jag får helt enkelt ta och vinna de där biljonerna så kan vi fan ta och snacka vuxenliv på riktigt. Hanna a la hugh heffner stile! Haha neä, skämt åsido.. men tänk pengar.. mmm...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hanna...men självklart är det ytterst tråkigt att behöva vara vuxen...meeeeen jag tror inte att "vi" är gammalvuxna va?



Och pengar...jag vet inte vad vi ska hitta på..fast ni har ju ruskigt nära till banken får jag följa med dit..tar upp vapenstekpannan



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback