Get to the end

Godmorgon allesammans! Jag har varit vaken bra länge nu..eller ja sen jag vaknade kring halv 10. Fasen det var länge sen jag verkligen sov ut. Det blir inget när man har en valp, då måste man upp och ut med den och pinkelinka och kakka. Men fan vad fjantig man är "Åhhhhhh vad du är duktig".. "Braaaaaaaa tjejen!" låter man högt som bara den när hon kissar eller kakkar ute. Haha! Tänk er själva senariumet. Alla hundägare vet ju hur det är, men dom som inte har hundar må ju tycka man är helt körd i hjärncellerna. Ja, man blir lite av en vulgärkärring när man skaffar hund, eller barn också.. då är det samma taktik som kommer till användning. Och även rösten är densamma, den fjantiga, tönt röster... ojoj.. att hundar och barn överhuvudtaget har respekt för vuxna människor...

Ikväll blir det vin med grannen och massa bubblande. Stackars karl som kommer hem till 2 dragna fruntimmer. Men han ska få sig ett glas när han kommer hem så han blir nog glad ändå.. sen får han ju vara med mig, och då är det svårt att inte vara på det bästa happymood som finns!;)

Några år sen kortet togs, men ack så tjusigt det var... den kvällen funkade inte spirorna på något vis. Men syss bar hem mig i sina klackisar så det var ju lugnt. Grymt rolig kväll var det.. men jag kan nog i dagens läge erkänna, att de där shotjävlarna inte funkar efter ett ton sprit.

           

Neä, nu ska jag väl försöka läsa lite, jag har sisådär 10 böcker (som är feta) som ligger och väntar på mig, så back to buisness..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback