From the in- to the outside


Puh! Städat en massa är vad jag har gjort!! Och tvättar samtidigt. Det är viktigt med lite avkoppling från pluggandet, och då passade det bra med städning. Lill snutten är inte fullt rumsren än, så hon kissar lite här och där ibland. Dock har det blivit mindre än det var i början. Men det kändes som om det var kiss på hela golvet, därav städandet idag. Nu börjar man bli lite slö och jag ska snart ner till tvättstugan igen, och efter tvätten är klar är väl i princip allt klart.... då återstår det bara pluggandet. Men just nu har jag ingen motivation, men den brukar komma rullandes in på kvällen.



Och inatt kommer pengarna rulla in också- *Man bugar och bockar*! Men samtidigt så kommer alla pengar försvinna 00.01, då jag kommer betala räkningarna. Men det gör inget, jag får känna mig rik i en minut så det är ingen fara. Imorgon ska man fara och handla en massa mat och kika lite på kök på olika ställen. Det blir väl lite allt-i-allo dag.
Oh oh oh! Hörrni! Idag är det Linda Rosing på tvn.. det måste man ju se, missar man det så kommer man inte bli sig lik igen. Okej, det kanske var en liten överdrift, men det är roligt med sånna där ovettiga, menlösa program. Och dom får en att sitta fastklistrad framför tvn tills det hela är över, och då går man över till verkligheten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback