Feel the fire burning


JIsses ja, nu sitter man och sliter.. hehe not. Det är faktiskt lugnt idag, men samtidigt så går dagen sakta då, men ändå snabbt. Man kan sitta och snacka lite skit och ta det lugnt. Längtar tills jag ska hem, jag ska vara med älskling idag och imorgon ska jag sova hemma igen för då tror jag att min bok infinner sig! Och då är det läsa,läsa,läsa,läsa som gäller!

Helgens planer börjar redan smidas, kanske blir det en tripp till stugan och mys med gubben. Eventuellt långfärdsskridskor i bhp, eftersom det är invigning av vinterstaden då. På söndag vet jag iallafall att jag ska åka och hälsa på Farbror och kusinerna, då minstingen (nuvarande minstingen iallafall) då hon fyller år.

Men jag har tråkigt nu, men samtidigt mycket som rör sig i huvudet, usch vad jobbigt det är, men men sluta klaga nu ffs, nu ska jag jobba och hoppas att dagen flyter iväg snabbt!! En natt utan älskling är som ett liv utan mat! Saknar skrutten och vill och måste pussas!

.                                                                                             .........Sen vill jag duscha också.....

Kommentarer
Postat av: ubbe

saknar dig oxå gumman! Hoppas tiden går fort...puss puss min ängel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback