Feel like dancing!



När man är hemma så är faktiskt MTV en fruktansvärt bra kanal, OM dom spelar musik vill säga. Jag fattar inte varför alla musikkanaler ska gå ner sig så förbannat? Förr i tiden så hade man ju Ztv och Mtv som alltid snurrade igång på tvn, och musik spelades konstant! Nu däremot så visas, "Next", "The hills" och annat skräp dagarna in och ut. Så nu uppskattar jag verkligen de stunder man får se vanliga videor med musik till! Härligt Mtv! Visst voice kanalen är också bra,och även VH1, men dom finns inte här inte. Det är ju nästan så att man måste ha något speciellt tvabonnemang för att få ta del av video och musik samtidigt på tvn. Och jag tycker om att sjunga, jag vet att många säger att jag inte kan, men det säger dom bara för att jag inte kan sjunga. Men det är kul, och man mer eller mindre måste sjunga när det kommer en låt man tycker om eller kan. Men vafan, varför ska man behöva kunna sjunga, dom som sjunger bäst är dom som sjunger ur hjärtat, och det gör jag.... det HÖRS!


Och gud vad vi har mat hemma! Jag som är mat-alkolist får det minsan svårt nu. Vi har allt man kan tänka sig! Sen till      råga på allt så måste jag äta middag själv ikväll. Och det innebär att jag måste VÄLJA vad jag ska äta och tillaga det!! Fyfan, det är ju helt sjukt mycket begärt!! Hm, hm, hm.. men jag har ju någon timma till på mig att fundera ut vad jag ska äta. Ingen som har något bra och vettigt tips?
Jag ska ju även bli nyttig på nytt den här veckan. Jag vet att det är Torsdag idag och det är emot reglerna att starta sitt nya liv då. Men det känns som en Måndag för mig, och då är det okej.. hehe. Så idag blir det inget onyttigt för mig, bara nyttigheter! För igår vad man minsan alltannat än nyttig vill jag påstå.


Nu blir det kaffe och pluggande för all kraft som kaffe ger mig- Super woman, here i come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback