Don´t worry



Idag när jag och min älskling skulle storhandla på Willys så lyckades vi med det högst osannolika.... vi låste in nyckeln i bilen!!! Det är centrallås på den, och vi låste bara upp bagageluckan, men inte bilen. När gubben skulle lämna vagnen så smällde jag igen bagageluckan, ovetande om att nyckeln låg framför mig.. !!!
Vi blev ståendes där bra länge. Som tur var kom grannen förbi och vi for till Frösön och letade febrilt efter extranyckeln.. utan lycka. En vän till grannen kom med diverse verktyg och vi gjorde ett tappert försök att bryta oss in i bilen, utan lycka.
Till sist efter 2 timmar så ringde vi en låssmed.. på ca 5 minuter så var vi inne i bilen och kunde åka hem och packa in varorna, gå ut med hundarna och äta lunch...snacka om långdragen handling.. och dyr! 500 spänn på en helt onödig sak!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vah heter den där radiokanalen eller vad de e, som man kan lyssna på, på internet, där man kan skriva in en artist och så spelar den liknande artister.. Du skrev om den förut (tror iaf att de va du) Har letet på din blogg men hittar den inte :( vet du vilken jag menar, tror ubbe har haft igång den nån gång också..

Postat av: jessica

nämen vilken otur ni hade,kul att se dig igår

2009-02-26 @ 10:17:05
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback