Control all over the world


Nu har jag varit på den delen av föreläsning som jag skulle. Jag har ätit lunch.. och ligger nu och svettas som aldirg förr i soffan och putsar till arbetet som ska in på Måndag. usch det är mycket nu! Och jag ligger efter i en kurs känns det som.. men det kommer jag att ta igen till veckan. Jag ska läsa en miljon böcker, samt skriva loggböcker, boklitteraturer och mycket annat! Nu ska jag även till att börja med ett nytt arbete. Troligen det största hittills. Men det blir roligt, jag ska införa en del intervjuer och eventuellt olika enkäter. Så man får väl se vart det hela bär av.

Ikväll så kommer det att bli riktigt mys! Det blir god mat följt av snarra och mys framför tvn. Men innan lugnet kan komma över mig så ska man arbete med min partner, så att uppsatsen kan bli klar- L Ä N G T A R!
Det känns som om det var en evighet sen jag och älsklingen fick mysa, för det har varit så mycket för båda nu de senaste dagarna känns det som.

Jag tror att jag lider av fruktansvärt dåligt närminne. igår när jag skulle fundera över vad jag gjort förra helgen så stod det helt still. Men jag har nästan kommit på vad jag gjorde, usch jag är dement redan som 20-åring.. vill inte ens veta vad jag blir för typ av "gammel-fall".


Och vet ni hur mycket jag älskar min karl? Ojoj, vad mycket jag älskar han, jag kan inte vara utan han. Precis allt med han är underbart och varenda liten detalj på hans kropp och personlighet är superbra!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men precis, skit bra! Men ibland så komma de skit låtar o då blir man as irriterad :P

Postat av: Sandra

Måste fråga va de e du pluggar??

2009-03-01 @ 22:06:09
URL: http://emilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback