Cause you are my man

Nu är det en ny vecka och en massa nya saker man ska ta itu med. Förhoppningsvis kommer alla böckerna jag längtat efter! Sen ska jag dra igång med uppsatsen min, härligt(?) Eller ja, går det bra så är det sjukt roligt. Men uppsatser är en av mina bättre sidor. Dock vet jag ej om högskolenivån passar mig. Men det får man klura ut och lösa på något vis. Nu verkar det som om beteendevetenskapen kommer att bli min trejde kurs! Ja, känns härligt... men där har jag verkligen  NOLL koll för tillfället. Men så snart det går att acceptera anmälan så ska det inte vara några problem.
Dagens Tenta kommer att K*ulla mig i r*ven, eftersom jag inte har boken. Men samtidigt så ska man inte vara bitter och jävlig för det Jag vet ju att jag kan, så länge förutsättningarna finns. Sen kan det kanske bli mer sporrande om jag inte klarar den. Så fort jag anmält mig på beteendekursen så ska jag fixa böckerna , så från och med nu blir det mycket. Så fort böckerna kommer ska jag skriva den, visa för folk, skicka och hoppas på det bästa! Sen är det bara hårt hårt hårt nu framöver!


Hihi Titta vad man lyckades få till idag! fasen man har ju kamera-klickande-krafter i händerna.


I helgen hade vi vår förlovningsfest! Det var grymt kul! Vi var 28 personer, samt 3 barn. Åt god mat, hade trevligt, höll tal och lekte lekar. Älskling höll ett såå sött tal. Och lite blyg som jag är klämde fram ett "Detsamma" Men han vet ju varför, men jag känner mig lite smått elak.
Vi fick presenter också, tack alla, men framför allt ett stort tack till alla som kunde komma!
Det var banne mig den roligaste festen jag varit på på länge, de flesta av en närmsta vänner var där, familjen var med, och även nya trevliga ansikten syntes till.

           


           
        

Kommentarer
Postat av: Jessica S

Grattis till förlovningen!!!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback