Can´t live

Åh nu jobbar jag! Hur ska detta gå? Jag har huurr mycket som helst jag ska göra. Jag ska tokläsa en bok, och jag hoppas att den andra boken kommer i dagarna fort som attan nu!! Och även de resterande böckerna:) Huga vad jag ska läsa!
Jag har bara varit borta från mina älsklingar i någon timma nu, men jag saknar dom som fasen! Nu har jag inte bara U att sakna utan även Nelly och Lea! Åh vad hundar gör ens liv till det bättre! Äntigen har jag en liten vovve! Vad man har längtat efter det! Stolt hundägare är vad jag är!
Åh att man ska ha så mycket att längta efter hemma och så mycket att sakna efter på jobbet!
Jag vill bara hem hem hem! Pussa på min lillskrot, läsa lite "läxa" och sedan gosa ihjäl min älskling!

Kommentarer
Postat av: Lea

Haha har du en hund som heter Lea? Vad gulligt ;)

Postat av: Lea

Jag pluggar till hästskötare :) Du då?

Ja det går fasiken skitdåligt att plugga, jag har två prov imorgon och jag bara inte orkar läsa ! Haha värdelöst!

2009-02-10 @ 10:51:28
URL: http://metrobloggen.se/leapalm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback