Ballbreaker



Jag kommer på mig själv med att fastna för fler och fler bloggar ju tråkigare man har och framför allt på jobbet där det är det enda man kan läsa miljoner gånger förutom aftonbladet.  Och flera bloggar jag läser är av det gravida slaget ( några som bara flugit upp på jobbet nder lgna stunder) Och jag blir helt galen av att läsa saker men att inte få se kort, det gäller inte bara dom gravida.. utan så fort jag läser något spännande då finns det bara "-KORT KORT KORT KORT" i mitt huvud. Men det är nog inte bara jag, dom flesta sitter väl och tänker... "faaan att dom inte la ut något nytt kort som kunde förgylla min dag". Am I right?
Hm kanske inte vad vet jag... jag är nog mer knäpp än vad mamma och pappa sa....

                                                   

  






       .........Kort to the people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback