Aih Caramba!


idag ska vi åka till stugan minsan!Och vovvarna ska såklart följa med oss! Vädret var väl inte direkt det man önskat sig, för det verkar blåsa.. men vafan på med lite kläder och spring runt så är det problemet lugnt!
Det var en riktigt mysig kväll igår.. vi åt god mat!, åh vad jag älskar ris, kyckling och currysås!! Åt chips och dipp och mös framför tvn till "Lets dance" och "När lammen tystnar".. efter det stöket var båda helt körda så vi gick och la oss.
Imorse vaknade jag klockan 06 av Nelly som kissade en skvätt på sovrumsgolvet... happ.. bara till att kliva upp och ut med flickan.. sen blev det till att sova igen.. och kring halv nio blev jag väckt av älsklingen.

Åh vad jag längtar efter sommaren!! Varför är det alltid så att man har SÅ många planer inför sommaren? Jag dör av längtan! Jag ska fiska, tälta, ha picknick, spela kubb, volleyboll,brännboll,krocket mm, fara på en cykeltur, sola, grilla, bada.... listan kan rulla ner till Kina om jag säger så...
Och på vintern säger jag alltid att jag ska åka snowboard eftersom det var en evighet sen... men det blir aldrig av... man har aldrig tid. Och jag vill alltid köra skoter.. men man har ju inte köpt någon än.. så det blir inte av så mkt... åka längdskidor blir ju  av någorlunda bra iaf.. och basta med!
Men nu är jag redo för sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback