A milkshake


Bra Hanna, duktig tjej! Jag håller på med pluggandet och det går framåt. Nu är det en paus för Ubbe är hemma, och vi har ätit lunch och promenixa med hundarna. Det verkar som om jag kommer att plugga mer framöver också...det var en annons på en utbildning nu som jag ska ta och ringa på. Som tur är börjar inte den förrän i April, då har jag blivit av med 2 av de 3 kurserna jag läser. Så det känns bra. Sen känns det även bra eftersom jag inte behöver läsa in hela utbildningen eller hur man ska säga, utan jag har läst många kurser redan , om man utgår ifrån vad gymnasieläraren sa. Så det blir kanske 2-6 kurser jag kommer behöva läsa på den och sen är jag färdigutbildad. Det känns bra! Men det återstår och se lite sen när jag väl har pratat med programansvarige osv.

Inatt var första natten som hundarna inte fick sova i sovrummet med oss, älskling hade tydligen legat sovlös nästan hela natten eftersom Nelly pep som en kyckling utanför sovrumsdörren. Självklart så ville man ju flera gånger springa ut och pussa, krama och hålla om henne... och till och med släppa in henne. Men det blir för mycket med 2 hundar i sovrummet.. man kan inte direkt mysa eller röra sig om de är med där. Så för att kunna få lite " Mamma och pappa" -tid så bestämde vi oss för att ändra om vår struktur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback