You´re the one that I whant

Idag har varit en sån där dag som man bara vill glömma. Det här är den värsta dagen i hela mitt liv. Jag har upptäckt och berättat om något jag aldrig trodde skulle klara av, av flera skäl. Just nu är jag jordens värsta människa.
Usch, en  riktigt jobbig dag, jobbigare än allt annat. Nu hoppas jag bara att allt ska  komma tillbaka till det ursprungliga. Men det kan ta tid. Men jag vill , vill och åter vill. Om det någonsin funnits något jag varit SÄKER på, då är det de här.
Just nu längtar jag till så mycket, framför allt bort från den här tiden. Att man kan vara så jävla dum, att man till och med överasskar sig själv?

"..The one that I need, the one that I gotta have just to succed. When I first saw you , I knew it was real.."


  
http://www.youtube.com/watch?v=xBtPeC_EQcw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback