You oughta know


Pussst och flås! Vad är det med världen egentligen? Usch vad less jag är. Jag är hemma, hemma och åter hemma. Förutom när jag är borta och gör saker förstås.. och det är jag väl ganska ofta. Men ändå, när man har en sån där hemma dag man kan göra VAD man VILL på, varför ska det då vara piss väder ute?
Samtidigt så är det ju bra, för då kan man passa på och städa.. för det är vad lilla fröken och herrn ska göra idag. Egentligen skulle man ha tvättat idag också, men folk hann före med bokningen, så det får ske imorgon när tuppen gnyder och om det behövs på lördag eftermiddag.
Igår var vi och hämtade mer av mina saker från Frösön hit. Nu är nästan alla sakerna här! Bara lite kvar därborta, och sen så är det verkligen mitt hem. Det står till och med mitt namn på ytterdörren nu också:)
Jonasson, Jacobsson... vilken snygg kombination.
Det är lite jobbigt att flytta egentligen, för det känns ibland som om jag glömmer saker på vägen... jag vet att jag har kvar saker på alla ställen som jag flyttat ifrån, dock är det ingen fara, för det är ju inte saker jag behöver eller direkt saknar eller kommer att sakna.

I förrgår tappade Nelly sin första tand! Sötnosen, igår tappade hon nog en till, för hon blödde en hel del från munnen. lill gumman, hon tycler inte att det är så roligt.. men det måste hända. Jag brukar säga till henne att hon kommer få mycket större och starkare tänder som Lea..så hon är nog ganska lugn;) Hihi.


Oh jag vill åka utomlands så sjukt mycket!!  OJOJOJ! Jag älskar utlandet, det är det bästa jag vet. Så jag förtjänar att vinna flera miljoner.. eftersom jag tycker om att resa, vara och hitta på saker i andra länder. upptäcka saker. Ge mig!!

I´m the devil on the run


Kommentarer
Postat av: Jessica

Zorn har fått en lös tand hand med ,haha fast han är så pass gammal så han börjar tappa tänder pga av det:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback