What a beautiful morning in my life


Jag är helt död... jag har solat kanske en timme idag ( ingen synlig färg så klart- men frågar jag eller andra, så säg att jag ser ut som natten) , var på gården och kollade på hundarna när dom lekte, observera KOLLADE, var till grannen där man fick mat, och nu är jag hemma. Enda sen vi var på gården så kände jag mig nanna färdig. Och jag är det fortfarande.. jag kommer slockna snart känns det som.. får se om det blir en " power" nap snart eller om tröttheten bemästrar sig upp till piggheten igen.
Fick även ett najs sms nyss av en gammal och kär vän som kommer att komma ner nu till veckan. Och där blir det prat! Fan har inte träffat bruttan på hur länge som helst, så det ska bli trevligt!

På lördag har jag tänkt och baka, eventuellt imorgon.. för vad faaan det är bra och gott att ha namnam hemma i kylen. Det går aldrig ur tiden och är perfekt dom här dagarna som man är ett fettmonster.
Fasen att jag gick ut på gården förut.. jag hade värsta planen för hela dagen. Jag skulle sola, glo på tv, läsa, fixa fossingarna , läsa och sova. Nu blir det totalvänt.. men tji han som gav upp.




Sen är det faktiskt så här, att nuförtiden då är man ett "vi" och jag tycker om att vara vi... men vi är faktiskt han och jag, eller hon och han, du och du, jag och du osv.. men något i mitt hjärna har alltid lyckats pränta in vissa saker, Vi senariumet kommer automatiskt, utan att jag direkt behöver tänka. Jag har nog nästan alltid sagt vi,eller ofta så man ska inte ta det på allt för stort allvar att jag tror att vi BARA är 2, när vi är 2 men även 1+1. Hänger ni med?
Neä, det är inte lätt, jag är trött, lite så där skönt trött domnad, så nu blir det vila.

Kommentarer
Postat av: U

Klart vi är ett VI gumman...du är BÄST

2009-04-23 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback