What a beautiful day



Oh vilken härligt dag det varit! Har dock varit ute mindre än jag önskade.. men så kan det bli, har väl kanske fått en liten gnutta färg på nyllet  och vid boobsen. Det är så grymt underbart med sol... och jag har varit i solen mesta tiden av dagen, men ändå så känns det inte som om jag nyttjat den till fullo. Men det är inte riktig sommar än.. hade det varit det så hade hela bikini utstyrseln suttit på och jag hade legat som en död fisk på en filt på gräsmattan med musse i öronen... nynnandes och njutandes... mm längtar!!
Imorgon bär det av till Sundsvall och ikea.. ingen shopping, utan ska ordna till med det sista inför köpet av köket. Det är sjukt mycket man måste ordna med innan man kan beställa det där.. men det kommer kanske komma fel saker iallafall.. det är ju Ikea.

Usch ikväll är första kvällen på evigheter som jag kommer sova själv.. tycker inte om det. Nej, jag älskar att somna, ligga och vakna bredvid älskling. Nu känns det som om det inte finns något att göra, samtidigt som det finns miljoner saker som jag kan göra. Neä, man är halvtom utan han vid sin sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback