Track them down



Nu är vi hemma igen och nästan utvilade. Det var en skön helg i stugan, lugnt och ro. Någon öl och god mat! Riktigt mysigt. Och det är så härligt att hundarna kan löpa fritt över "ängarna" och vara typiska hundar, som dom inte riktigt kan vara mitt inne i staden, eller ute på gården vid lägenheten. Igår var det som de allra flesta vet, super väder! Och vi satt ute i solen och solade och även städade undan eftersom det kom lite besök till stugan, Fammo, farbror och kusiner.
Tro inte för något i världen att jag fick någon färg på mig, fast jag var ute någon timme- minst en. Utan här ser man ut som dödsljuset själv fortfarande.. men i sommar då får man fan se att jag också kan se ut som om jag rulalt i skit..hoppas jag.
Här är man hemkommen ifrån en promenad med hundarna, karln och grannen, väl inne slog jag, åhh..sådär förbannad jävla ont!! I foten i bordskanten.. fy faan! Det gjorde så ont.. så nu ska jag starta en ny firma..-INGA JÄVLA KANTER PÅ NÅGON MÖBEL ELLER ANNAT SOM KAN TÄNKAS FÅ SIG EN SPARK AV FOTEN ELLER ANDRA KROPPSDELAR SOM KAN FÅ EN SMÄLL OCH MAN FÅR ONT" patenten på företagslogan ska jag skicka in senare under dagen och jag hoppas att ingen försöker snika, eller sno min nya idé.

Det har ju kommit något nytt till staden,för barnen, en lekpark innomhus som vi ska bege oss till imorgon, föräldrar är gratis som tur är... men dom kanske sliter tag i en om man visar lekanda, vad vet man? Men lillkillen kommer nog tycka att det är tokroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback