Stop saying baby


Ohh vad less jag är nu! Nu ordnar vi med maten så snart får man göra en av de bästa sakerna man vet( det finns ju vissa barnförbjudna saker som ligger i topp och massa annat) Men jag blir så less. Okej, jag älskar att läsa andras bloggar och jag älskar att kolla på kort på andra och vara en riktigt snook master. Men jag blir så less, för jag har inga killbloggar som jag läser utan bara brutts... och de flesta jag läser är vettiga, roliga och kloka.. medan andra får mig att hetta till. Men visst man kan inte gilla allt eller alla.
Och ja, jag har mina dåliga tider/stunder och mina bra / på topp stunder.. men vissa verkar banne mig alltid ha skit stunder... och det gör en sne... visst det är väl "synd" om dom... men jag menar, någon gång i livet borde man växa upp och kunna värdera sådant som faktiskt ÄR viktigt.. och låta de där skit sakerna glida bort från minnet....

Men men, det är väl bara jag som blev lite less nu... men jag vet att det är så ändå...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mendå. Hoppas det inte är mig du pratar om =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback