So take a try


Snacka om fel helg för föreläsningar! Det har varit så den senaste tiden, att JUST den helgen som dom dyker upp då är det helt fel, det är annat man vill göra. Oftast ligga hemma och mysa. Men det gick bra ändå, jag har druckit kaffe så här sent så jag är speedad.
Men det var sjukt blött ute så jag är lite små blöt efter promenixen hem.
Älskling är i " Glada huddick " på match och kommer inte dyka innan för dörren förrän på Söndag någon gång. Jag hoppas det blir tidigt för jag kommer sakna honom. Det var länge sen ( om ens aldrig?) som han varit borta 2 nötter och dagar ifrån mig. Men man måste ju kunna vara det också, jag behöver inte sakna honom, för det gör jag så fort jag är ifrån honom.

Nu ska jag ta det lugnt, kanske poppa en påppon påse som jag så fint döpt det. Får se om det kan tänkas bli en öl imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback