Sing for the moment



My love, oh my love, my darling

Ojoj idag är man på hugget minsan! Älsklingen står nu och dammsuger och jag ska sen ta och skura golvet. Imorse tvättade jag 3 maskiner, och imorgon på dagen så blir det tvätt igen! Jag har hämtat i psincip alla sakerna nu också.. det kanske är något litet som jag glömt men annars så är det klart! Så vi har fraktat grejer, "gömt" dom på "sin plats" och möblerat om lite med tavlor och sånt. Så nu är det städningen som aldrig blev av igår. Härligt!!
Imorgon ska man på stan och införskaffa present åt en dam som fyller år på Söndag. Jag tror jag redan vet vad vi ska införskaffa så det går nog fort.
Ikväll ska vi till några grannar som karln känner sen innan, och som precis flyttat in i det här området... lite spel och sånt najsiga grejer.
Imorgon blir det bortbjudning och middag hos några andra grannar, lika trevligt är ju det! Alltid, och alltid god mat! Mm längtar!
Fasen this is life.. få det rent och snyggt!
Nu måste jag bara sluta tänka på massa "fin städning" som skulle behövas på flera ställen... idag får det faktiskt räcka med det vi håller på med.

Det verkar som att min falukorv börjar bli sjuk också:( Men vi får hoppas att han slår den på käften hårt så skiten lämnar oss ifred.

Föressten! Aningen sent! Glad Påsk allihopa!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback