Livin it up



Tjoho vilken bra dag jag har!!! Igår var vi ju på IKEA, och bam bom!! Nu är köket beställt och är beräknat till den 18 Maj.. så nästa vecka börjar den efterlängtade rivningen av det gamla köket.. det kliar i fingrarna redan nu!!! Hade jag fått och om det hade gått så hade jag börjat redan nu, för min motivation på den fronten är uppe på max!! Men det går ej nu när lillpojken kommer i helgen och lite sånt.. så det får man avvakta med några dagar.. och inte fasen dör man av att vänta ett tag....?
Vi köpte faktiskt inte någonting alls på Ikea igår... okej, ett par lampor till grannarna, men ingenting till oss själva! Och det var nog första gången sen jag haft egna pengar som jag åkt till ikea utan att handla någonting, skit samma om det är ett ljus eller en soffa. Eller nu ljög jag kanske lite, vi köpte ju köket igår på det viset att vi beställde det, men vi betalade inte för något eller fick med oss något hem.
Idag var första dagen på jobbet på hm.. låt mig se... ungefär 2 månader ,plus/minus.. och det var trevligt att säga hej till bruttsen som man inte träffat på så länge, var bara där på ett kort möte och snackade en sväng innan jag begav mig hem igen till karln.



Nu håller jag på och fetstädar, för jag har nästan bra motivation till det.... däremot tar det emot lite nu... jag tycker väldigt illa om sovrummet.. för där har vi en miljon saker... och det är knöligt och bökigt att städa där.. men I D A G så städar jag även där... DOCK ingen finputs, för byrån som mina kläder i, föddes ur arslet på djävulen, så den ramlar bara ihop om ett tag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback