Let it all go away



Åh jag har abstinens efter allt jag inte har just nu!!! Gr! Man ska inte längta efter sånt man inte får!
*Idag pratade vi om att-"Det vore ju gott med chips i helgen.... ja... jag SKA ha chips i helgen". Och nu sitter jag här, och tänker på min lilla fras.. men jag ska hålla mig.. jag ska inte på affären.
*Jag älskar solen! Jag har vigt mitt liv åt han, han är den som gör mig till den bättre Hanna. Och jag vill ha den dagarna runt, men det får jag inte.
*Jag vill vara utomland och fri från problem, ja, jag är en sentimental gumma som är psykisk instabil ibland, men jag vill vara där, för då vet man att man kan och får koppla av och göra vad man än behagar. Men det får jag inte just nu, och kan inte heller.
*Jag vill ha ett hus, jag älskar friheten att gå ut och göra VAD jag VILL. Och ja det involverar allt som viljan kan tänkas innehålla.. I lägenheter då är man fast inne... fast det finns balkong och en för tillfället ickegrön gräsmatta.

Man ska ju njuta av nutiden och sånt där, men jag är redan framme vid framtiden, vilket gör det svårt för mig. Där har man den där bieffekten av att tänka för mycket.

Neä jag har tråkigt som bara jag kan ha.. jag har städat.. och visst det finns någon hylla och lite sånt jag skulle kunna ta mig an, men motivationen ligger upptryckt i näsan just nu.


Men jag har ju musik iallafall, vad skulle man göra utan den? Just nu är det schlager herren sm "reepeetar" på min dator... jaa, så blir det när dom jävlarna inte hoppar ut ur skallen av sig själv.

"...Och jag stannar hela natten, fast vi är som eld och vatten..´
Kom, så länge hjärtat slår, så länge stämningen finns kvar, imorgon är en annan dag.."

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja visst är det lätt att springa förbi själva nutiden och rakt in i framtiden, men det är ingen som blir lyckligare av det.. tyvärr..

En dag i sänder, brukar jag säga.. och det fungerar ganska så bra :-)

Att vara glad och tacksam för dagen just idag, det räcker gott och väl, för ingen vill ju ha den där bieffekten då man tänker för mycket, nej den bieffekten stänger vi in i en liten burk och skruvar åt locket ordentligt! :-)



Ta dagen som den kommer och skynda inte till nästa, livet är så kort för att skyndas bort!! ;-)



kram Angelica!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback