Keep on walking that road


Åh jag saknar Nelly och älsklingen! Visst jag har ju Lea , men jag vill ju ha dom också! Sen blir det hela inte direkt bättre av att pms kerstin är på utgång minsan varannan sekund.. så att jag är inte den mest glada människan på jorden. Nej tvärtom, jag tänker på tok för mycket om allt och ingenting, och tycker många saker är skit, dåliga och man blir nere, ledsen och sånt där. Vissa girls vet nog vad jag pratar om. Och vid sånna här tillfällen kan det vara bra att beklaga sig för någon.. men det gör det inte. Och allra helst skulle dendär "någon" vara U.

Men men en natt till sen så!! Får se vad jag ska hitta på idag. Jag måste göra något, jag kan inte bara vara hemma själv för då lär man väl bli deprimerad och ta självmord.
Okej, det där va lite väl hårt... men det kunde väl ändå vara sol ute!???

Jaja, nu ska jag försöka baka ihop några planer till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback