Jesus christ



Gah oj vad jag har varit sur idag.. ojoj, det behövdes inte mycket för att trigga igång ilskan hos mig inte.. nej, nej. Åkte iallafall iväg med cykeln till syrran, men inte innan jag hann att vara fly förbannad!! Ojoj, hade inte karlns son varit här då hade det varit skilsmässa och krig inom familjen...men men som tur är så gör barn mycket med ens "inre".. man får inte vara så förbannad som man vill vara, man får inte svära alla jävlans svordomar som man samlat på sig under sitt liv och man får inte skälla på vad som helst.
Så det gick ju bra... det går ju ändå över fört för min del. Det räckte med ".. Vill du ha en glass?.." .."NEJ"... 10 sekunder senare....."Jag vill också ha en glas* hund ögon*" Sen var det slut med den där surpuppan.

Nu har vi lagat middag, pannkakor och crepes... ojoj, man är bättre än vad man tror.. jag trodde det skulle bli pannkaka av det hela! Haha, did you get it?? fniss , fniss.. man kan ju skratta ihjäl sig åt sig själv....
Ikväll ska jag baka de där förbannat goda nötkakorna också.. eftersom någon  prompt måste slänga dom i ansiktet på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback