I can´t stop this feeling



www.djungelhuset.se


Gah! Jag är så mätt just nu, det känns som om jag ätit ett hus plus ett ton till. Idag har varit en skön dag, va begav oss nämligen till det nyöppnade Djungelhuset, där var det super bra! Det är kul att dom öppnat något som är för barn.. för det är ju inte direkt så att det vimlar av sånt! Vi var där i 3-4 timmar, busade, lekte och fikade. Det var många barn, men ändå inte på tokf ör många. Det är iallafall ett bra tips till dom som har barn. Det är väl anpassat från alla barn från 1 år... men ju äldre dom är ju roligare är det.. jag hade kul, Ubbe hade kul.. Simon hade kul.. ja, alla åldrar kan pallra sig dit helt enkelt.

Jag var en gó rumpa och lagade middag idag, hemmagjord potatismos, hemmagjorda biffar, svamp och sås. Det var super gott! D Ä R E M O T! Så hade jag lyckats krydda för hela simbabva befolkningen så käften brände aningen när man väl slängt i sig allt. Men det var gott, vi blev mätt, så man ska inte klaga.
Imorgon blir det till att plugga som man aldrig gjort förr! Fy fasen.. ojoj, plugga.. vad är det????!


Jisses vad bra det känns att ha träffat någon som nästan alltid tänker och tycker som en själv.. men visst, vi har många delade meningar också... men det är inte omöjligt att dra igång en diskussion eller dyligt, utan det är bara att babbla på, ibland kommer man överens och ibland virrar man (jag) bort oss (mig) själva (själv) att man (jag) inte vet vad man (jag) pratar om längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback