How will I know


Ojoj, jag är ett riktigt matvrak! Men jag åt iallafall en nyttig middag, enligt min defination. Jag kom och tänka på att jag måste införskaffa ny bikini, älskar bikinisar... jag har många, men man går ju upp och ner från varje år, tuttarna växer/krymper varje år och man måste ha någon ny bikini. Konstigt hur det är egentligen.
Så jag funderar på att göra en sökning på snygga bikinisar.Men vart hittar man dom egentligen? Någon som har mer koll än mig?
Jag har ju suttit och klickat på allt, sett allt idag.. men inte bikinisar. Och det är alltid kul att kolla på det. Hehe, internet is the shit.. fasen man kan sitta och kolla på världens snyggaste klänningar till att se de äckligaste sjukdomarna i världen.

Fan, det är onyttigt att sitta vid en dator för mycket, men man kan ju faktiskt hitta något vettigt.. och man blir mer och mer besviken när de bloggar man läser uppdateras för sällan.. ja.. bloggar är livet när man är rastlös...


Men det är snart imorgon, så jag får se om jag lyckas slita mig från allt vett jag sysslar med på burken min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback