Get some


Helt slut!! Har haft besök av grannen, snackat lungorna och salivet ur sig, promenerat.. och nu är jag tillbaka. Nu är iaf skurningen klar- skönt! Så nu är det bara mest småsaker som är kvar att uträtta, dom roliga! Torka av några saker och sånt.. hihi.

Neä, fan jag har inget händelserikt liv just nu, jag är mest en bitter tant.. hehe. Neä, det är jag inte men det händer inte direkt så mycket. Men!!!! Hold the press!! Jag har en plan! Och om den planer går som den är i mitt huvud, ja då damer och herrar, då är livet fasen det bästa som finns! Eller ja, då är en DEL av livet perfekt. För planen skulle vara så perfekt för mig och några nära i livet att det inte kunde klinga bättre än vid det här tillfället. Kan dessvärre inte skriva ut vad det är för något nu, för då kanske planen inte blir som jag önskar... sen finns det ingen garanti för hur planen kommer att bli, med tanke på att det inte är jag som kan göra det avgörande draget i frågan. Men viktigaste är ju faktiskt att de som är mest "drabbade" kommer såklart att märka och få höra om min plan.- Mohaha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback