Dream

Kom på att man hade filmkväll i förrgår och hyrde lite film för omväxlings skull, och då tog man 2 "nyheter" och en gammal, som jag trodde skulle vara bra...



Kvällen började med den här.. Ojoj vilka skratt man fick till! Filmen handlar om hennes Fiffi( mus) som har tänder.. och hon är oskuld, och är med i någon sekt, skulle jag vilja kalla det.. där de föreläser om att man ej ska ha sex före äktenskapet. Hon är inte den hetaste brutten jag satt ögonen på, men alla vill ta hennes oskuld.. men ja, det går ju inte alltför bra eftersom hennes Fiffi biter av pojkarnas panini.



Den här filmen däremot, kan man kolla på.. den var spännande, men ändå typisk vanlig film. Det handlar om ett gäng vänner som ska åka till en stuga på landet, en av vännerna blev av med sin syster som tog livet av sig året innan. Syster som åker med vännerna till stugan börjar "se" konstiga saker, och en nyckel förföljer henne...



Den här filmen hade jag fått för mig att jag sett tidigare, men när vi väl hade satt på den så märkte jag att -" Ohh no, den här har jag aldrig sett!. Vi kollade kanske 15 minuter, sen kikade vi på Scrubs.. filmen sög rövhål!... Okej, vi såg inte klart på den, men jag vet en bra vara när jag ser den...

Ingen av filmerna gjorde att man ställde sig upp och gjorde vågen.. men de 2 första gick och se.

Kommentarer
Postat av: Jessica

film kväll är mysigt,Sevens pounds är en såå bra film den ska ni passa på och se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback