Cold november rain




Det finns få människor som jag verkligen värderar högt här i världen. Och det är min familj. Utan min Mamma och pappa skulle jag ju inte ens finnas till i världen. Utan deras stöd och kärlek, skulle jag inte varit den jag är idag. Utan mina syskon skulle livet inte varit lika underbart... jag skulle aldrig haft någon att leka med, hata/ älska, vara arg på, bli tröstad av, utan dom. Blodsbandet finns alltid där och det skulle aldrig gå att sluta älska någon av dem. Genom dom har jag alltid stöd, förståelse och kärlek.

Och den egna familjen som jag själv skapar mig, innefattar ju självklart dom 2 som jag älskar otroligt mycket.
Nelly är den ny tillkomman som jag älskar otroligt mycket, utan henne skulle dagarna inte vara desamma som nu. Hon förgyller min dag, och hon kommer alltid att finnas hos mig.



Ubbe som är den absolut underbaraste killen jag någonsin stött på. Han har precis allt, och är precis på det sättet jag önskat mig att en kille ska vara på.. och det finns ingen kille jag älskar eller älskat så mycket som honom. Jag har aldrig varit den som direkt tänkt på bröllop. Jag har inte haft någon direkt fantasi om hur den stora dagen ska se ut. Men med honom så vet jag.. jag vet redan vilken låt jag vill ha på bröllopet, och jag har fantiserat om hur dagen skulle se ut. Jag har även tänkt på det här med barn med honom, och jag allt jag ser det är så positivt! Det finns absolut inga fel med den här killen.

Skulle jag förlora någon av de här betydelsefulla människorna, så vet jag inte vad jag skulle göra. Hela världen skulle spricka och jag skulle sakna en stor bit i hjärtat. Man måste börja värdera det man har och visa uppskattning varje dag. Man ska aldrig ta något förgivet. Det räcker med att en gång per dag, säga något som man tycker är bra eller uppskattar hos den andre personen, att få dem att förstå att dom är älskade. För det är dom verkligen, så innerligt!

Självklart har jag även riktigt nära vänner som jag värnar starkt om och som jag inte skulle klara mig utan. Vi är ju ändå sociala varelser, och ingen av de jag har i mitt liv är utbytbara. Utan alla är orginella och har en plats i mitt hjärta som är orubbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback