Channel fourteen


Äntligen får man sitta ner en stund. Man har varit och flygit runt på varje del av Östersund, ute och busade med hundarna, handlat hundmat, present och lite sånt. Nyss har man ätit en så kallad lunch.... cirka 3 timmar för sent.. och plockat i köket för att det alltid ser ut som om en 5 åring haft matkrig efter matlagningarna jag gör.
Snart ska man även försöka få sig snygg eftersom man ska iväg till grannen på middag... man får hoppas att jag lyckas.. så man inte ser ut som ett uppkört skohorn.
Tog lite kort, men dom är på den andra datorn.. så det blev lite menlöst att lägga upp dom nu.. if you guys know what I mean..
Usch, ja, jag tror att det är pms som spökar i mitt huvud.. och i hela min kropp... för jag är en surpuppa av och till.... det krävs inte mycket för att jag ska hetta till inte.

Men men, hoppas alla får en kanon helg eftersom den ännu är hos oss! Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback