Breaking the law


Fan jag missade hela soldagen idag!! FAN FAN FAN! Inte märkte jag att det var bra väder idag inte.. visst såg jag solen skina in i lägenheten, men jag tänkte att det skulle vara kallt och jävligt ute. Ack så fel jag hade!
Men jag fick mina 5 minuter. Imorgon ska jag ta vara på solen bra mycket mer, om den nu vill tänkas titta fram!

Jag har tänkt på en sak... ni vet man tänker mycket när man är hemma och fiser om dagarna.. tänk om man fick allt. Förstår ni hur bra man kunde ha det? Att ha 2 liv. Som man styr och bestämmer över. För jag har svår beslutsångest.. det kan handla om vilket shampo jag ska ha, vilka kläder jag ska ha på mig, vad jag ska göra innan jag ska bort, vilket meal jag ska äta på Max osv. Allt. Och även när man tänker på framtiden... jag VILL bo på landet i en mysig villa med stor tomt och ha ett underbart liv. Där är jag ense med mig själv. MEN sen kommer man till husets utseende......
Jag älskar inredning, och det finns så mycket jag skulle vilja ha, både ett total modernt kök samtidigt som jag skulle vilja ha ett lite gammalmodigt kök, som man kan se i vissa gamla stugor och sånt. Men jag är även en sån som, genom min beslutsångest ofta ändrar mig.
 Kan ta exemplet när jag skulle köpa mat, först när jag kom till affären så ville jag ha sallad.. sen såg jag pasta och pasta sås... jag stod där ett bra tag och försöke känna efter vad jag ville ha.... jag ville ha salladen. Men tänk om pastan var super god? Efter några minuter kände jag av pressen och tog pastan och begav mig till kassan. Efter första tuggan tänkte jag bara på salladen..
Genom det har jag lärt mig???? Att jag kanske ska ta in råd och smakråd från andra när det kommer till saker och ting. För jag tycker oftast bättre om det andra väljer... för det jag väljer.. det är så JAG.

Så, om jag får bestämma.. ge mig 2 personer som är jag, så löser vi beslutsångesten och alla mina jag får precis som dom vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback