Better than me


Saknar dig min ängel


Okej, nu har jag städat.. det var nära att det blev storstädning, men jag nöjde mig med dammsugning, dammning ock skurning. Fan jag har nog tvångssyndrom... för det är svårt för mig att bara plocka undan disken, utan att upptäcka att spisen måste torkas och att det är smulor på golvet.. och att det skulle behövas skuras osv.
Kvällen är iallafall fixad! det blir till att äta middag här med åtminstonde bror min, man får se om syrran (och?) flickan där kommer förbi eller inte. Men jag har ju iallafall några planer som tur är. Inget bara sitta hemma och inte göra någonting.

Okej, det blir vin också.. men man måste ju unna sig gottans ibland också. Oh vet ni!? jag har värsta bra remixar på bra låtar på min dator också.. man ska inte leta, bara trycka.. och pang bom! Så finns dom där.. och man vet inte alls hur man lyckades få dit dom.

"This is more than I ever been afraid of.
Why can´t they forgive me, these demons inside?"



Man borde sätta på kaffe.. så jag ska nog göra det, och fortsätta pumpa mussen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha om Helena ska dit och dricka vin så får du allt sno telefonen av henne ,ja vill inte ha ett samtla mitt natten ,och sen när man väl svarar lägger hon på*asg:)

2009-04-04 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback